Aici gasiti raspunsurile la cateva din intrebarile pe care le-am intuit noi.

Daca aveti intrebari suplimentare, care nu se regasesc aici, va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@biodiva.ro urmand ca noi sa va raspundem cat mai repede.

Despre Comanda


1. Este sigur sa initiez comenzi pe site-ul BioDiva.ro ?
Da, intrucat folosim tehnologia Secure Sockets Layer (SSL) si  va asiguram de criptarea informațiilor dumneavoastra.

2. Daca am plasat o comanda si inca nu am primit nici un e-mail de confirmare, ce trebuie sa fac ?
Se poate intampla ca e-mailul nostru de confirmare sa intre in folderul Spam, de aceea va rugam sa verificati si acest folder al casutei de e-mail. In situatia in care e-mailul nu se afla nici acolo, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +40 747 883 774 sau sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@biodiva.ro.      
                                                                                                                

3. Pentru a comanda de pe site-ul BioDiva.ro este necesara crearea unui cont de client ?

Nu, nu sunteti obligat sa va creati cont pentru a putea plasa o comanda. Puteti plasa o comanda rapida ca oaspete, insa daca veti beneficia de o reducere sau un voucher, contul vi se va transforma in unul de client, pentru a putea beneficia de toate promotiile active.

4. Cum pot anula o comanda?

Daca ati lansat o comanda, dar v-ati razgandit si nu mai doriti produsele comandate, va rugam sa trimiteti un e-mail in acest sens la adresa contact@biodiva.ro, solicitand anularea comenzii sau sa ne contactati telefonic la numarul +40 747 883 774. Daca ati primit deja produsele comandate, atunci nu veti mai putea anula comanda, insa puteti returna produsele, respectand conditiile stabilite in ”Termeni si Conditii”.

Despre Livrare


1. Care este taxa de livrare a produselor ?
Pentru comenzile care depasesc suma de 150 lei, taxa de livrare este gratuita oriunde in tara. Pentru comenzile care sunt mai mici de 150 lei, taxa de livrare este de 15 lei oriunde in tara.


2. Pot ridica comanda mea direct de la sediul BioDiva.ro ?

Desigur. Imediat ce comanda dumneavoastra va fi inregistrata, iar stocul produselor va fi confirmat, veti putea veni la noi sa va ridicati personal coletul. In cazul acesta va trebui sa achitati produsele online, cu cardul sau prin transfer bancar.


3. In cat timp se livreaza produsele comandate ?
Produsele comandate ajung in maxim 72 h, insa in functie de momentul in care ati plasat comanda (in zilele lucratoare, in weekend, dupa sau inainte de ora 14), durata livrarii se poate prelungi.
Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati pagina Livrare.

4. Comanda poate fi livrata si altui destinatar, decat cel care a comandat produsele ?

Da, in acest caz va trebui sa treceti la adresa de livrare datele destinatarului careia doriti sa ii livram produsele sau sa ne lasati un mesaj cu cerintele dumneavoastra in campul special destinat comentariilor/observatiilor la comanda.

Despre Cupoane/ Vouchere


1. Cum pot folosi cuponul de reducere/ voucherul primit?
In pagina cosului de cumparaturi trebuie sa introduceti codul de reducere aferent cuponului/voucherului primit, in casuta ”Voucher”, iar apoi sa dati click ”OK”. Codul introdus se va activa automat, iar dumneavoastra veti putea beneficia de reducerea pe care v-am oferit-o.

2. Cum pot afla valabilitatea cuponului de reducere/ voucherului ?
In contul dumneavoastra de client, veti regasi sectiunea “Voucherele Mele”, unde sunt precizate toate detaliile fiecarui voucher, inclusiv valabilitatea acestuia.




Categorii



Producători